"איך להפוך את השיווק שלי למגנט לקוחות?"

בואו ללמוד איך ב-3 צעדים פשוטים תוכלו להביא יותר לקוחות ולהגדיל את המכירות! 


מפגשי 'חמישי אונליין' הם מפגשים של אנשי ובעלי עסקים בהנחיית הצוות המקצועי של חברת Eyeweb.
במפגשים אנו עוסקים בנושאים שונים של השיווק באינטרנט במטרה לאפשר לכם את היכולת להגדיל את הפניות דרך האינטרנט ולהכיר את כלי השיווק העומדים לרשותכם ברשת.

במפגש הקודם דיברנו על הצורך למקד את השיווק לקהל המטרה שבחרנו דרך המומחיות שלנו, במפגש הבא נלמד 3 צעדים פשוטים להגדלת מספר הלקוחות הפונים והמכירות. 

 



תמונות ממפגשי חמישי אונליין

88b3a3aa-f32c-46a6-b801-7a2930d6ede4
WhatsApp Image 2018-03-18 at 08.13.21
WhatsApp Image 2018-03-17 at 19.11.47
9
7




רישום למפגש 'חמישי אונליין'

*הכניסה ללא עלות אבל מחייבת הרשמה מראש

שם ושם משפחה:

דואר אלקטרוני :

טלפון:

כתובת אתר:

 



דניאל צוקרמן, מנהל הלקוחות בראיון על מהלך השיווק הגדול של יריד "סוגרים הכול לדירה"



מהבלוג שלנו

 

כשצורך, יצירתיות וגורל נפגשים בשדות עוטף עזה

כשצורך, יצירתיות וגורל נפגשים בשדות עוטף עזה

זהו מיזם שנולד מביקור של חקלאי במוסך המתמחה בתיקון טרקטורים. סיפור שהיה, כך היה: יום אחד נכנס נועם גל, חקלאי
איך עובד הפרסום באינטרנט? עקרון הפעולה בעברית קלה

איך עובד הפרסום באינטרנט? עקרון הפעולה בעברית קלה

לרוב בעלי העסקים והמנהלים, השיווק, בכלל, ובאינטרנט בפרט, הוא מעין תעלומה לא ברורה. איך זה עובד? האם זה מזל? או
שיווק באינטרנט – 3 תובנות לבדוק כמה זה באמת שווה לעסק שלכם

שיווק באינטרנט – 3 תובנות לבדוק כמה זה באמת שווה לעסק שלכם

בעלי עסקים ומנהלים יודעים כבר, שאינטרנט, הוא ערוץ שיווק ופעילות שכל עסק צריך. החשיפה ללקוחות חדשים, התמודדות עם התחרות, זיהוי
שלושה דברים שאתם חייבים לעשות כדי להצליח בשיווק באינטרנט

שלושה דברים שאתם חייבים לעשות כדי להצליח בשיווק באינטרנט

ככל שעובר הזמן, נדמה שמלחמת ההישרדות של העסקים מחריפה וכל עסק בתחומו מנסה למצוא פרצות חדשות לשיווק כדי להבטיח את
השיווק ברשתות החברתיות ובקהילות, האם טרנד או מציאות?

השיווק ברשתות החברתיות ובקהילות, האם טרנד או מציאות?

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו לנפוצות מאד, בין אם על המחשב או באפליקציות ובעיקר בכל הקשור לשיווק באמצעות תוכן גולשים,
שיווק באינטרנט, מנוע צמיחה בתקופת מיתון

שיווק באינטרנט, מנוע צמיחה בתקופת מיתון

מזה זמן מתנהל דיון נוקב האם תקופת משבר היא גם הזדמנות, או, שמשבר זה משבר. האמת היא, שאין תשובה חד
5 טיפים לשדרוג היעילות השיווקית של אתר האינטרנט שלכם

5 טיפים לשדרוג היעילות השיווקית של אתר האינטרנט שלכם

בפגישות, בהרצאות ובכל הזדמנות כמעט, פונים אלינו בעלי אתרים עם משפט הפתיחה הבא: "הסתכל לי באתר ואמור לי מה אני
3 סיבות למה השיווק בפייסבוק לא עובד לכל העסקים

3 סיבות למה השיווק בפייסבוק לא עובד לכל העסקים

אם אתם יזמים, מנהלים, או בעלי עסקים, הפרסום בפייסבוק מעניין אתכם. בין אם רק שמעתם עליו, ובין אם כבר פעלתם
שיווק באינטרנט – זירה לציידים בלבד

שיווק באינטרנט – זירה לציידים בלבד

לא מן הנמנע שעוד מוקדם להספיד ערוצי פרסום באינטרנט כמו באנרים שהפנייה שלהם רחבה יותר ופחות ממוקדת, אבל, אין ספק
הבל הפייסבוק ושקר השיווק ברשתות החברתיות

הבל הפייסבוק ושקר השיווק ברשתות החברתיות

נסחפנו. לגמרי נסחפנו. הרשתות החברתיות רגשו וסחפו אותנו עד אובדן חושים. השאלה המרכזית היא, ותשובה עדיין אין, כיצד נוכל לנצל